Fri frakt over 1999kr! 2-4 dagers hjemmelevering

FAQ

Hvilke leveringsalternativer kan jeg velge?

Du kan få bestillingen levert til hjemmeadresse via posten. Vi vil selvfølgelig prøve å gjøre alt vi kan for å levere bestillingen din så raskt som mulig, slik at du kan nyte produktene dine.

Hvor raskt vil jeg motta bestillingen min?

Når du har lagt inn bestillingen din, vil du selvfølgelig ikke vente på å motta de deilige produktene. Vi gir deg selvfølgelig beskjed når bestillingen din er på vei; du vil motta en e-post med sporingskoden. Det er verdt å bruke denne koden for å spore bestillingen din via fraktselskapet slik at du vet nøyaktig når du kan forvente den.

Hvorfor tar det noen ganger litt lengre tid?

Det kan oppstå forsinkelser hos rederiet. Følg sporingskoden. Hvis et bestilt produkt ikke er på lager, refunderer vi vanligvis bestillingen. Vi kan imidlertid levere hele bestillingen litt senere enn den valgte leveringsdatoen. Noen ganger må vi justere leveringstidene våre hvis vi har det spesielt travelt. Dette kan for eksempel skje rundt juletider. Du finner gjeldende leveringstid på nettsiden vår.

Hvordan kan jeg betale?

Vi prøver å gjøre betalingen så enkel som mulig for deg. Du kan fullføre bestillingen på en sikker måte ved å bruke følgende betalingsmåter:

  • Credit card: med VISA, Mastercard or American Express

  • PayPal: med den enkle PayPal-kontoen din

  • Klarna: kjøp nå og del opp totalen din i 4 enkle betalinger

  • Apple Pay: dette alternativet vises når bestillingen din legges inn på en Apple-enhet.

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse, har bestillingen min blitt lagt inn?

Ordrebekreftelsen kommer vanligvis innen en time etter at bestillingen er fullført. Sørg også for å sjekke søppelpostmappen din hvis du ikke har mottatt den ennå. Hvis den ikke har kommet, sjekk om kjøpesummen er trukket fra kontoen din. Hvis dette er tilfelle, kan du trygt anta at bestillingen har vært vellykket. Du finner også ordrenummeret ditt i betalingsreferansen.Vennligst informer oss dersom du ikke har mottatt bekreftelse noen timer etter bestillingen din, slik at vi kan gi deg beskjed om alt har gått bra.

Jeg har lagt inn bestillingen min, kan jeg fortsatt endre den?

Det er ikke mulig å endre bestillingen etter at du har lagt den. Dette gjelder adresseendringer, justering av dine bestilte produkter og kansellering av bestillingen din. Hvis du har ombestemt deg, kan du returnere produktene dine gratis etter levering av bestillingen